• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75631
+
-

۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری  پایلوت الگوی توسعه ملی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نگاه دولت به مناطق مختلف کشور گفت: ۳ شهرستان لردگان، خان‌میرزا و کوهرنگ پایلوت طرح الگوی توسعه ملی شدند.
به گزارش ایرنا «اقبال عباسی» اظهار کرد: در این پروژه با مشارکت بنیاد مستضعفان طرح‌های توسعه‌ای و امتیازات ویژه برای این شهرستان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، کشاورزی، گردشگری و صنعت را ۳ محور توسعه این استان عنوان کرد و گفت: تلاش شد تا از ابتدای مسئولیتم در این استان با تقویت وحدت، همدلی و نزدیکی جریان‌های مختلف به یکدیگر روند توسعه استان تسهیل و چالش‌های موجود به خوبی مدیریت شود.

عباسی، مساله آب و خشکسالی در استان، بیکاری، تغییر و جابه‌جایی مدیران، اعتراض صنفی کامیون‌داران نسبت به قیمت بار و نبود لاستیک، تحریم‌های اقتصادی، رکود تولید و سیلاب بهار امسال را از جمله چالش‌های دو سال اخیر عنوان کرد و افزود: با تقویت وحدت، همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم استان توانستیم بخش زیادی از این چالش‌ها را مدیریت کنیم. استاندار چهارمحال و بختیاری، دفاع از حقوق مردم استان در حوزه آب را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در دو سال گذشته برشمرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید